Electronic partner

De Formules

EP:

ep.gifEP: is de bekendste formule van ElectronicPartner. Met 85 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die z’n kracht al heeft bewezen. Wat niet betekent dat we stilstaan. EP: zet de ondernemer centraal, een ondernemer die weet dat zijn of haar kracht ligt in het kennen en bewerken van het eigen marktgebied. Een ondernemer die telkens net verder gaat waar anderen stoppen. Een ondernemer die pas tevreden is als zijn of haar klanten dat zijn.
 
EP: die doet het
De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden, zoals (grotere) wijken en middelgrote gemeenten. De formule neemt de ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de ondernemer om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen. Niet voor niets is onze slogan ‘EP: die doet het’. Een slogan die zorgt voor een heldere belofte naar de klant.

De juiste keuze
De EP:Formule richt zich op die groep consumenten die niet zelfstandig een productkeuze kunnen of  willen maken en dus behoefte hebben aan een professioneel en betrouwbaar advies. Door het grote aanbod van merken en producten zien zij vaak door de bomen het bos niet meer. Zij zijn op zoek naar zekerheid, vertrouwen en de juiste oplossing voor hun probleem. Als EP:Ondernemer garandeert u dat de klant altijd de juiste keuze maakt door uw vakmanschap en hoge kwaliteitsstandaard.

EP:Webshop
De EP:Formule heeft een tweede verkoopkanaal op www.ep.nl met een webshop. De aansturing van  de webshop gebeurt centraal vanuit het hoofd kantoor. De verdiensten zijn voor de ondernemer. Om de webshop zo goed mogelijk te promoten zet ElectronicPartner een groot scala aan middelen in zoals de clickable folder, bannering, Google Adwords, social media, nieuws brieven en productplaatsing op vergelijkingssites. Daarnaast heeft de formule een eigen Twitteraccount en zijn we aanwezig op Facebook.

Marketing
Voor de EP:Formule wordt een uitgebreid reclameplan samengesteld. Het reclameplan is een mix van offline en online middelen die elkaar versterken. De folder is een belangrijk onderdeel van het reclameplan. Bij elke folder hoort een instore pakket met prijskaarten, stoepbordposters en E-Poster. E-Poster is een narrow castingscherm dat aanbiedingen en filmpjes toont van folderaanbiedingen. Ook de waardes van EP: komen veelvuldig terug. Om E-Poster extra aantrekkelijk te maken voor de consument wordt ook het weerbericht getoond en loopt onderaan het scherm een balk met het laatste nieuws. Een daadkrachtig middel om de aankoopbeslissing bij de klant te bevorderen.
 
En meer...
EP: wordt door ElectronicPartner professioneel ondersteund met alle facetten van marketing, winkelondersteuning, training en opleiding en natuurlijk assortiment en inkoop. ElectronicPartner werkt voor de formule EP: in de winkels en online met uitgekiende adviesassortimenten, het schappenplan. Uiteraard blijft er genoeg ruimte over voor eigen productkeuzes.

Om in de lokale online vindbaarheid te voorzien, kan iedere ondernemer eenvoudig een eigen website in EP:Huisstijl opzetten en beheren. Deze site is een afgeleide van de overkoepelende EP:Website. Zo kan iedere EP:Ondernemer zich lokaal profileren zonder hiervoor technische kennis nodig te hebben.

winkel_0003s_0001_layer_4.jpgwinkel 0003s 0004 layer 1

 

 

 

 

winkel 0003s 0002 layer 3winkel 0003s 0003 layer 2 

 

 

CONTACT