21-09-2016

Electro World Tummers wordt EP:Tummers

Vianen, 21 september 2016

VIANEN – Electro World Tummers maakt per 1 januari 2017 de overstap naar ElectronicPartner en sluit zich aan bij de marketingformule EP:. Hiermee gaat Tummers gebruik maken van het geheel vernieuwde EP:Shopconcept waarin klantbeleving en service centraal staan en zal haar winkels in 2017 volgens dit concept gaan verbouwen.

Bram Verhaegen, directeur/eigenaar Tummers: “Tummers staat voor hoge service, scherpe prijzen en streeft naar maximale klanttevredenheid”. ‘Mijn service maakt het verschil’ is de slogan van de EP:Formule, wat staat voor professioneel en betrouwbaar advies. Verhaegen; “Wij herkennen ons hierin en ook de omnichannel marketingondersteuning voor de EP:Formule waarin de klant centraal staat, heeft ons doen besluiten onze kracht met die van ElectronicPartner te bundelen. Daarnaast biedt ElectronicPartner Tummers de gelegenheid om haar verzorgingsgebied in het zuiden van Nederland stapsgewijs te vergroten, waarbij de eerste stap in 2017 de uitbreiding met nieuwe winkels in Weert, Heythuysen en Horst in het EP:Tummers concept zal zijn”.

Evert C. Meeuwissen, CEO ElectronicPartner: “In navolging op de recente overname van de 16 Maxwell-winkels wordt met de overstap van Tummers naar ElectronicPartner nog meer duidelijk dat de vertegenwoordiging van de EP:Formule in het zuiden van ons land gestalte krijgt. De overstap van Tummers naar ElectronicPartner past binnen de uitvoering van ons Strategisch Retail Plan 2020 welke wij in 2015 hebben ingezet. Continuïteit van zelfstandige ondernemers en een toekomstbestendige uitrol van de EP:Formule maken onderdeel uit van dit plan”.

ElectronicPartner Nederland B.V.
ElectronicPartner Nederland BV is de partner voor (500) ondernemers die geloven in synergie tussen gezamenlijke en lokale kennis en ervaring. ElectronicPartner ondersteunt zelfstandige ondernemers die zich bezig houden met de verkoop van producten binnen de markt van consumenten-  en huishoudelektronica. Doordat ElectronicPartner markt-, retail- en praktijkkennis bij elkaar brengt, kunnen ondernemers zich maximaal concentreren op hun eigen marktbewerking en klantinteractie. EP: is dé marketingformule van ElectronicPartner. Met ruim 100 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die z’n kracht heeft bewezen. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden en biedt de ondernemer juist ook vrijheid om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen.

Tummers B.V.
Tummers BV is de grootste elektronica vak speciaalzaak van Limburg met vestigingen in Roermond, Panningen, Tegelen en Echt. Het familiebedrijf is opgericht in 1923 en bestaat 93 jaar. Hiermee behoort zij tot de oudste bedrijven binnen de elektrotechnische branche in Nederland. Tummers is een dynamisch bedrijf dat dagelijks met ruim 60 enthousiaste medewerkers streeft naar maximale klanttevredenheid.

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer informatie omtrent het persbericht of het ElectronicPartner Strategisch Retail Plan 2020 “Consolideren en Uitbouwen” neemt u contact op met Patrick van Tent, Directeur Inkoop & Marketing ElectronicPartner, via
ptent@electronicpartner.nl of telefonisch via: 0347-364433.