18-09-2013

EP: BREIDT ASSORTIMENT UIT MET REVOLUTIONAIRE THERMOSTHAAT TOON® VAN ENECO

toonDe energierekening is voor veel mensen een black box. Ze hebben geen idee hoeveel gas en stroom ze verbruiken en welke apparaten daar verantwoordelijk voor zijn. Dit ondanks de energielabels die we steeds vaker tegenkomen op elektronische apparatuur. Daarom komt Eneco met Toon®, dé thermostaat die de klant inzicht geeft in zijn eigen energieverbruik en -kosten. Eenvoudig, overzichtelijk, realtime én vanaf nu ook verkrijgbaar bij EP:.

Zorgeloos genieten
Dankzij het inzicht wat Toon® geeft is Toon® een toevoeging en versterking van het assortiment bij EP:. Consumenten stellen steeds meer de eis dat apparaten energiezuinig(er) zijn. Hoofdzakelijk om zo meer grip te krijgen op hun maandelijkse energiekosten. De revolutionaire thermostaat Toon® maakt dit mogelijk en de klanten van EP: kunnen zo zorgeloos genieten.

Direct inzicht in energieverbruik
Toon® regelt niet alleen de warmte in het huis, maar geeft ook op elk moment inzicht in het energieverbruik. Zo houdt de klant grip op zijn energiekosten. Actieve meldingen zorgen ervoor dat de klant direct weet wanneer het energieverbruik hoger is dan verwacht. Zo kan de klant bewuster omgaan met zijn energieverbruik en bijbetalen op de jaarnota voorkomen.

Van inzicht naar grip op kosten
Toon® hangt midden in de huiskamer, zodat regelmatig het energieverbruik kan worden bekeken en vergeleken: per uur, dag, week, maand en jaar. Zo leert de klant waar pieken in het verbruik vandaan komen en kan men sluipverbruik aanpakken. Op deze manier houdt de klant grip op zijn energiekosten. Men kan direct bijsturen op het energieverbruik indien men dat nodig vindt.

Ook op afstand te bedienen met app
Toon® is makkelijk te bedienen via het touchscreen én met de gratis app. Deze is geschikt voor zowel iOS als Android gestuurde mobiele toestellen. Tevens is Toon® te bedienen via een web app. Ondanks dat men niet thuis is, kan men altijd en overal met één druk op de knop Toon® thuis bedienen en zo op afstand de temperatuur in huis regelen.

Actieaanbod bij EP: met Toon® van Eneco
Probeer Toon® uit bij EP: en ervaar wat deze thermostaat kan betekenen. Vraag naar het unieke actieaanbod: Toon® t.w.v. €120,- plus installatie door een erkend Eneco monteur (t.w.v. €75,-) cadeau bij een energiecontract! Ga voor meer informatie naar www.ep.nl/toon.

Toon® is te verkrijgen bij de volgende 10 EP:Winkels: EP:Boelaars – Rotterdam | EP:Schalkwijk – IJstelstein | EP:Minet – Middelburg | EP:Gorkum – Gorinchem | EP:Heijnen – Bunschoten-Spakenburg | EP:Knol – Haarlem | EP:Beerepoot – Hoorn | EP:Mensonides – Harlingen | EP:Swaak – Leiden | EP:Apeldoorn – Apeldoorn.

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Robben, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..