20-08-2013

EP:ELECTROMAX - FULL SERVICE ELEKTRONICA VAKSPECIAALZAAK

epelctromaxDe EP:Formule is onder de naam EP:Electromax met drie winkels te vinden in Amsterdam. EP:Electromax, voorheen bekend als consumentenelektronica winkel Mons, is al ruim 30 jaar een bekend begrip in Amsterdam. Uniek aan EP:Electromax is de ‘Full Service’, want de EP:Services staan hoog in het vaandel! EP:Electromax heeft een eigen bezorg- en servicedienst, monteert én installeert de producten voor alle klanten. De EP:Ondernemer gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert.

Unieke service in Amsterdam
EP:Electromax heeft een eigen bezorg- en servicedienst, bestaande uit een ervaren team van bezorgers, monteurs en installateurs. Hiernaast beschikt EP:Electromax over haar eigen verhuislift, waardoor zelfs woningen met zeer smalle trappenruimtes bediend worden. Hierdoor is tevredenheid gegarandeerd: zelfs voor de klanten die wonen aan de nauwe straten van de grachtengordel van Amsterdam.

Tevens stopt EP:Electromax niet bij bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product; of dit nu een nieuwe wasmachine, koelkast, TV of bijvoorbeeld een aircosysteem is. Indien er kleine aanpassingen voor de water, gas en elektra nodig zijn, worden deze aangebracht. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking uitgebreid en duidelijk gedemonstreerd aan de klant. De bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet de klant direct zorgeloos van de aankopen bij EP:!

Hoge kwaliteitsstandaard
EP:Electromax biedt de consument een hoge kwaliteitsstandaard, professioneel en betrouwbaar advies én de EP:Services. Bij EP:Electromax vindt men altijd de nieuwste modellen van de merken Samsung, Sony, LG, Panasonic, Philips, Miele, Siemens én nog vele andere merken. De EP:Ondernemer ondersteunt de klant graag met advies zodat men zodoende de beste keus maakt.

Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s of bijvoorbeeld 50 wasmachines? EP: maakt het voor de klant een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Electromax vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service.

EP:Electromax offline en online
De EP:Electromax winkels zijn te vinden op de Burgemeester de Vlugtlaan 101, Haarlemmerstraat 121-123 en Utrechtsestraat 80-82 in Amsterdam. Ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/electromax. Behalve van de aanbiedingen, het complete assortiment en de webhop, kan men ook via de website www.ep.nl/electromax gebruik maken van de eenvoudige inbouwtool. Deze tool ondersteunt de klant via een gebruiksvriendelijk menu bij het zoeken naar het ideale inbouwapparaat. Op deze manier biedt EP:Electromax zowel offline als ook online full service voor de klant. EP:Electromax biedt oplossingen op het gebied van consumentenelektronica en huishoudelijke apparatuur.

Let er op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer er over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Electromax, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze:
ElectronicPartner Nederland B.V..

Ga voor meer informatie naar www.ep.nl, www.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email: mschoonebeek@electronicpartner.nl