11-11-2013

EP:GORKUM WINNENDE WINKEL MYSTERIESHOPPER

naamloos 1De mysterieshopper van het magazine CE-Tail - het magazine met het laatste nieuws over consumentenelektronica - heeft EP:Gorkum als beste getest! Het eindcijfer was een 9,5. In deze test heeft EP:Gorkum de Media Markt, BCC, Scheer en Foppen, Dixons en Coolblue achter zich gelaten. De EP:Winkel is beoordeeld op de winkel, de productpresentatie en de verkoper. Punten als winkelbeeld, de begroeting, hoe het product in de winkel ligt en welke verkoopactiviteiten de verkoper gebruikt, zijn verwerkt in de eindscore. EP:Gorkum is door CE-Tail uitgeroepen tot retailer van de maand!

Zorgeloos Genieten

Het winnen van deze eer ziet EP:Gorkum als een teamprestatie. Tezamen zorgen zij voor het enthousiasme en de klantgerichtheid in de winkel. De klant staat altijd centraal. EP:Gorkum heeft een eigen servicedienst en monteert én installeert de producten. EP:Gorkum stopt niet bij het bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking duidelijk gedemonstreerd aan de klant. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. De EP:Bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet de klant direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Gorkum!

EP:Gorkum die doet het
Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s of bijvoorbeeld 50 wasmachines? EP:Gorkum maakt het voor de klant een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Gorkum vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service. Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. De klant staat bij EP:Gorkum altijd centraal. Laat u verrassen door de laatste innovaties op elektronicagebied of ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/epgorkum.

EP:Gorkum | Piazza Center 79 | 4204 BT Gorinchem | Tel.: 0183-631822 | www.ep.nl/epgorkum

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Gorkum, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..