14-06-2013

EP:HEIJNEN DEELT VORSTELIJKE PRIJZEN UIT

Nederland heeft Koningin Beatrix massaal bedankt. De spectaculaire actie van EP: in samenwerking met Samsung heeft Nederland gesierd. Tijdens Kroningsdag was de ‘Beatrix, bedankt’ muts overal te zien. Enthousiaste klanten van EP: plaatsten een foto van zichzelf met de ‘Beatrix, bedankt’ muts op de Facebook pagina van EP:. Zo maakten ze kans op fantastische Samsung prijzen.

Vierde prijs uitgereikt door EP:Heijnen
Tien gelukkige winaars zijn geselecteerd. EP: heeft de leukste en meest originele foto’s met vorstelijke prijzen van Samsung beloond! De vierde prijs, een Samsung Home Cinema Systeem, gaat naar Margriet van de Groep uit Bunschoten-Spakenburg. Ze heeft een vrolijke foto gepost waar de ‘Beatrix, bedankt’ muts wordt gecombineerd met een kraplap en ondermuts. Door het taggen van Peter van de Groep, heeft ook hij een prijs gewonnen: een Samsung Smart camera. Afgelopen woensdag was de feestelijke prijsuitreiking voor deze twee winnaars bij EP:Heijnen.

Vorstelijke EP:Winnaars

Door heel Nederland heen reikten verschillende EP:Winkels fantastische Samsung prijzen uit. De eerste en derde prijs zijn uitgereikt door EP:Radio Tol in IJmuiden, de tweede prijs door EP:Rene Eppink in Tubbergen en de vijfde prijs door EP:Ruijg in Terschelling.

Spectaculaire Beatrix Bedankt actie
Na aankoop van een product vanaf €50,00 in één van de 100 EP:Winkels kreeg de klant een gratis opblaasbare 'Beatrix, bedankt' muts. Klanten gingen enthousiast aan de slag en postten een creatieve foto van zichzelf op de Facebook pagina van EP: om Koningin Beatrix op een originele manier te bedanken voor haar inzet de afgelopen jaren. Samen met één van hun vrienden, die ze tagden in de foto, maakten ze zo kans op fantastische Samsung prijzen. Dubbel winst en dubbel plezier!

Ga voor meer informatie en de foto’s naar: Facebook.com/EPnederland.

Ga voor meer informatie naar www.ep.nlwww.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email: mschoonebeek@electronicpartner.nl

ep heijnen beatrix bedankt