14-06-2013

EP:RADIO TOL DEELT VORSTELIJKE PRIJZEN UIT

Nederland heeft Koningin Beatrix massaal bedankt. De spectaculaire actie van EP: in samenwerking met Samsung heeft Nederland gesierd. Tijdens Kroningsdag was de ‘Beatrix, bedankt’ muts overal te zien. Enthousiaste klanten van EP: plaatsten een foto van zichzelf met de ‘Beatrix, bedankt’ muts op de Facebook pagina van EP:. Zo maakten ze kans op fantastische Samsung prijzen.

Eerste en derde prijs uitgereikt door EP:Radio Tol
Tien gelukkige winaars zijn geselecteerd. EP: heeft de leukste en meest originele foto’s met vorstelijke prijzen van Samsung beloond! De eerste prijs, een Samsung 32 inch LED TV, gaat naar Eva van Poorten uit Amsterdam. Door het taggen van Laureen Donker heeft ook zij een prijs gewonnen: een Samsung wireless Audio Dock. Ook de derde prijs is door een klant van EP:Radio Tol gewonnen. Robert Jan Sleeking heeft een Samsung Blu-Ray speler gewonnen en door het taggen van Ellen Sleeking heeft zij een Samsung Smart camera gewonnen. Afgelopen zaterdag was de feestelijke prijsuitreiking voor deze vier winnaars bij EP:Radio Tol.

Vorstelijke EP:Winnaars
Door heel Nederland heen reikten afgelopen zaterdag verschillende EP:Winkels fantastische Samsung prijzen uit. De tweede prijs is uitgereikt door EP:Rene Eppink in Tubbergen, de vierde prijs door EP:Heijnen in Bunschoten Spakenburg en de vijfde prijs door EP:Ruijg in Terschelling.

Spectaculaire Beatrix Bedankt actie
Na aankoop van een product vanaf €50,00 in één van de 100 EP:Winkels kreeg de klant een gratis opblaasbare 'Beatrix, bedankt' muts. Klanten gingen enthousiast aan de slag en postten een creatieve foto van zichzelf op de Facebook pagina van EP: om Koningin Beatrix op een originele manier te bedanken voor haar inzet de afgelopen jaren. Samen met één van hun vrienden, die ze tagden in de foto, maakten ze zo kans op fantastische Samsung prijzen. Dubbel winst en dubbel plezier!

Ga voor meer informatie en de foto’s naar: Facebook.com/EPnederland.

Ga voor meer informatie naar www.ep.nl, www.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email: mschoonebeek@electronicpartner.nl

beatrix bedankt ep tol foto winnaars