11-12-2013

EP:VAN OTTERDIJK GEEFT SAMSUNG PRIJS WEG

Henri Lemmens heeft voor zijn moeder Annie Lemmens-Thomassen de allernieuwste stofzuiger van Samsung gewonnen ter waarde van 399,-! De feestelijke uitreiking was bij EP:Van Otterdijk.

Samsung Motion Sync
Via de Facebookpagina van EP.nl maakte men kans op deze Samsung Motion Sync. Een stofzuiger met vernieuwd design en ongekend hoog gebruiksgemak! Het enige wat men hoefde te doen, was een foto insturen waarop zij lieten zien waarom juist zij de Samsung stofzuiger verdienden. Henri Lemmens maakte een heuse strip waarin hij vertelde waarom hij zijn moeder zo graag blij maakt met een nieuwe stofzuiger. Door zijn originaliteit én zijn verhaal, heeft Henri deze stofzuiger voor zijn moeder Annie gewonnen!

Zorgeloos Genieten
De klant staat altijd centraal. EP:Van Otterdijk heeft een eigen servicedienst en monteert én installeert de producten. EP:Van Otterdijk stopt niet bij het bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking duidelijk gedemonstreerd aan de klant. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. De EP:Bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet de klant direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Van Otterdijk!

EP:Van Otterdijk die doet het
Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s, 50 wasmachines of bijvoorbeeld de vele multimedia producten? EP:Van Otterdijk maakt het voor de consument een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Van Otterdijk vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service. Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. Laat u verrassen door de laatste innovaties op elektronicagebied of ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/epvanotterdijk.

EP:Van Otterdijk | Floreffestraat 11 | 5711 AA Someren | Tel.: 0493-491204 | www.ep.nl/epvanotterdijk

De formule is sterk, ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden. Met ruim 100 vestigingen is het de bekendste formule van ElectronicPartner. De formule neemt de EP:Ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de EP:Ondernemer om te doen waar deze het beste in is: consumenten tevreden stellen door middel van persoonlijk advies en deskundigheid. Niet voor niets is de slogan ‘EP: die doet het’. Een slogan die zorgt voor een heldere belofte naar de consument.

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Van Otterdijk, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..