10-09-2013

EP:VOLENDAM GEEFT PHILIPS 3D SMART TV WEG!

epvolendam winnaar september 2013Irene Baijens mag zich vanaf nu de gelukkige eigenaar noemen van de Philips 3D Smart TV ter waarde van €1099,-! Gisteren was de feestelijke uitreiking bij EP:Volendam.

Win één van de tien TV’s!
In de maanden juli en augustus maakte men bij EP: kans op één van de tien 3D Smart TV’s van Philips of Samsung. Deelnemen kon op verschillende manieren. Men kon zich aanmelden voor de nieuwsbrief via EP.nl of EP: op Facebook liken. In één klik op de hoogte van het laatste nieuws, de nieuwste aanbiedingen, deskundig advies en alle acties. Naast online, werd de actie ook via de EP:Folders gecommuniceerd. Bij de EP:Winkel kon men een gratis USB-stick ophalen en door het invullen van een formulier maakten ze automatisch kans op één van de tien TV’s. Irene Baijens is één van de winnaars!

Hoge kwaliteitsstandaard
EP:Volendam biedt de consument een hoge kwaliteitsstandaard, professioneel en betrouwbaar advies én de EP:Services. De EP:Ondernemer ondersteunt de klant graag met advies zodat men zodoende de beste keus maakt. EP:Volendam biedt oplossingen op het gebied van consumentenelektronica en huishoudelijke apparatuur. Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s of bijvoorbeeld 50 wasmachines? EP:Volendam maakt het voor de klant een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Volendam vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service.

Zorgeloos genieten
EP:Volendam heeft een eigen servicedienst en monteert én installeert de producten. EP:Volendam stopt niet bij bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product; of dit nu een nieuwe wasmachine, koelkast, TV of bijvoorbeeld een aircosysteem is. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking duidelijk gedemonstreerd aan de klant. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. De EP:Bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet de klant direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Volendam!

Ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl. Behalve van de aanbiedingen, het complete assortiment en de webhop, kan de consument ook via de website www.ep.nl gebruik maken van de eenvoudige inbouwtool. Deze tool ondersteunt de consument via een gebruiksvriendelijk menu bij het zoeken naar het ideale inbouwapparaat. Ga voor de foto’s van de actie naar: Facebook.com/EPnederland.

Let er op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer er over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Electromax, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze:
ElectronicPartner Nederland B.V..

Ga voor meer informatie naar www.ep.nlwww.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email:mschoonebeek@electronicpartner.nl.