31-10-2013

GROTE VERBOUWING EP:HEIJNEN

naamloosOm up-to-date te blijven past EP:Heijnen haar assortiment aan naar de wensen van de markt. De winkel aan de Blokkenmakerssteeg wordt compleet omgebouwd. EP:Heijnen wordt een ware belevingswinkel. Naast de hoge kwaliteitsstandaard, het professionele en betrouwbare advies én de EP:Service, krijgt u bij EP:Heijnen een complete beleving. EP:Heijnen biedt oplossingen op het gebied van consumentenelektronica en huishoudelijke apparatuur.

Altijd vernieuwend
EP:Heijnen is alweer drie jaar gevestigd in het nieuwe pand aan de Blokkenmakerssteeg. Ondanks dat de EP:Winkel nog steeds nieuw oogt, is het van belang met de veranderende markt mee te gaan. De EP:Winkel krijgt meer beleving door onder andere een complete koffiecorner waar u straks zelf verschillende kopjes koffie kunt proeven. Ook krijgt EP:Heijnen nieuwe productpresentaties voor het MultiMedia en Inbouw assortiment, u kunt de allernieuwste producten direct ervaren en beleven bij EP:Heijnen!

Verbouwingsopruiming

In verband met deze grote verbouwing houdt EP:Heijnen een spectaculaire verbouwingsopruiming. U kunt tijdens de verbouwingsperiode profiteren van speciale aanbiedingen. Het huidige assortiment maakt plaats voor vele nieuwe producten. De EP:Winkel sluit van 11 tot en met 13 november haar deuren, om woensdag 14 november weer haar deuren te openen voor de heropening.

EP:Heijnen die doet het
Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. De klant staat bij EP:Heijnen altijd centraal. Laat u verrassen door de laatste innovaties op elektronicagebied of ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/epheijnen.

EP:Heijnen | Blokkenmakerssteeg 11 | 3751 BZ Bunschoten-Spakenburg | Tel.: 033-2983611| www.ep.nl/epheijnen

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Heijnen, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..