11-12-2013

NIEUW DIGIMEDIA & INBOUW MEUBEL EP:STADSHAGEN

EP:Stadshagen heeft een compleet nieuw DigiMedia en Inbouw meubel in haar winkel gekregen. Het DigiMedia meubel is een presentatie voor de nieuwste multimedia producten, een assortiment aan tablets en notebooks. De consument kan deze producten nu zelf proberen en beleven. Het Inbouw meubel is een presentatie voor de nieuwste inbouwproducten, een assortiment aan koelkasten, kookplaten en ovens. Daarnaast bevat het meubel een vaatwasser, een afzuigkap én de Virtual Shelf. Een digitaal schap gekoppeld aan de webshop, speciaal ontwikkeld voor EP:. Is een inbouwproduct niet aanwezig in de winkel, dan kan de EP:Ondernemer de consument via de Virtual Shelf verder helpen.

Zorgeloos Genieten
Het winkelpersoneel staat voor de consument klaar om voor iedere wens en situatie een passend advies te geven. Tevens kan de consument bij EP:Stadshagen nu ook de samenwerking ervaren tussen tablets en TV’s om het gebruiksgemak en vooral -plezier te vergroten. Naast de multimedia producten, omvat het DigiMedia meubel ook alle bijpassende accessoires, van signaalversterkers tot handige sleeves voor tablets of notebooks.

Vele EP:Services
EP:Stadshagen heeft een eigen servicedienst, monteert én installeert de producten. De klant staat altijd centraal. EP:Stadshagen stopt niet bij het bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking duidelijk gedemonstreerd. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. De EP:Bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet men direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Stadshagen!

EP:Stadshagen die doet het
Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s, 50 wasmachines of bijvoorbeeld de vele inbouw- en digimedia producten? EP:Stadshagen maakt het voor de consument een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Stadshagen vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service. Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. Laat u verrassen door de laatste innovaties op elektronicagebied of ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/epstadshagen.

EP:Stadshagen | Belvédèrelaan 237| 8043 LW Zwolle | Tel.: 038-8500100 | www.ep.nl/epstadshagen

De formule is sterk, ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden. Met ruim 100 vestigingen is het de bekendste formule van ElectronicPartner. De formule neemt de EP:Ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de EP:Ondernemer om te doen waar deze het beste in is: consumenten tevreden stellen door middel van persoonlijk advies en deskundigheid. Niet voor niets is de slogan ‘EP: die doet het’. Een slogan die zorgt voor een heldere belofte naar de consument.

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Stadshagen, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..