11-12-2013

NIEUW DIGIMEDIA MEUBEL EP:HOFMAN

EP:Hofman heeft een compleet nieuw DigiMedia meubel in haar winkel gekregen. Het meubel is een presentatie voor de nieuwste multimedia producten, een assortiment aan tablets en notebooks. De consument kan deze producten nu zelf proberen en beleven bij EP:Hofman. Het winkelpersoneel staat voor de consument klaar om voor iedere wens en situatie een passend advies te geven. Tevens ka n de consument bij EP:Hofman nu ook de samenwerking ervaren tussen tablets en TV’s om het gebruiksgemak en vooral -plezier te vergroten. Naast de multimedia producten, omvat het meubel ook alle bijpassende accessoires, van signaalversterkers tot handige sleeves voor tablets of notebooks.

Zorgeloos Genieten
De consument is van harte welkom om het nieuwe meubel en de multimedia producten in de winkel te beleven. Het team staat klaar om desgewenst uitleg te geven. EP:Hofman toont een hoogwaardige presentatie van de meest up-to-date multimedia producten. In de EP:Winkel is het mogelijk om het gemak van de verschillende multimedia apparaten nu zelf te ervaren. Naast deze service biedt EP:Hofman de consument nog vele andere services. EP:Hofman heeft een eigen servicedienst, monteert én installeert. De klant staat altijd centraal. EP:Hofman stopt niet bij het bezorgen, dan begint de service pas. Op deze manier geniet men direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Hofman!

EP:Hofman die doet het
Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s, 50 wasmachines of bijvoorbeeld de vele multimedia producten? EP:Hofman maakt het voor de consument een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Hofman vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service. Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. Laat u verrassen door de laatste innovaties op elektronicagebied of ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/ephofman.

EP:Hofman | Markt 55-57 | 8471 AS Wolvega | Tel.: 0561-611479 | www.ep.nl/ephofman

De formule is sterk, ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden. Met ruim 100 vestigingen is het de bekendste formule van ElectronicPartner. De formule neemt de EP:Ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de EP:Ondernemer om te doen waar deze het beste in is: consumenten tevreden stellen door middel van persoonlijk advies en deskundigheid. Niet voor niets is de slogan ‘EP: die doet het’. Een slogan die zorgt voor een heldere belofte naar de consument.

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Hofman, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..