11-12-2013

NIEUW INBOUW MEUBEL EP:KNOL

EP:Knol heeft een compleet nieuw Inbouw meubel in haar winkel gekregen. Het meubel is een presentatie voor de nieuwste inbouwproducten, een assortiment aan koelkasten, kookplaten en ovens. Daarnaast bevat het meubel een vaatwasser, een afzuigkap én de Virtual Shelf. Een digitaal schap gekoppeld aan de webshop, speciaal ontwikkeld voor EP:. Is een inbouwproduct niet aanwezig in de winkel, dan kan de EP:Ondernemer de consument via de Virtual Shelf verder helpen. De Virtual Shelf is ontwikkeld om de consument altijd een oplossing te bieden. Het ziet er uit als een grote tablet. Via een gebruiksvriendelijk menu, te bedienen middels het touchscreen, is te zoeken naar het gewenste product.

Zorgeloos Genieten

De consument is van harte welkom om het nieuwe Inbouw meubel en de Virtual Shelf in de winkel te beleven. Het team staat klaar om uitleg en advies te geven. Naast deze service biedt EP:Knol de consument nog vele andere services. EP:Knol heeft een eigen servicedienst, monteert én installeert de producten. De klant staat altijd centraal. EP:Knol stopt niet bij het bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking duidelijk gedemonstreerd. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. De EP:Bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet men direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Knol!

EP:Knol die doet het
Het winkelpersoneel staat voor de consument klaar om voor iedere wens en situatie een passend advies te geven. Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s, 50 wasmachines of bijvoorbeeld de vele inbouwproducten? EP:Knol maakt het voor de consument een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Knol vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service. Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. Laat u verrassen door de laatste innovaties op elektronicagebied of ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/epknol.

EP:KNOL | Rijksstraatweg 126-128 | 2022 DE, Haarlem | Tel.: 023-5380420 | www.ep.nl/epknol

De formule is sterk, ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden. Met ruim 100 vestigingen is het de bekendste formule van ElectronicPartner. De formule neemt de EP:Ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de EP:Ondernemer om te doen waar deze het beste in is: consumenten tevreden stellen door middel van persoonlijk advies en deskundigheid. Niet voor niets is de slogan ‘EP: die doet het’. Een slogan die zorgt voor een heldere belofte naar de consument.

Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Knol, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..