Electronic partner

Persberichten

12-09-2013

OPENING EP:DORRESTIJN – UNIEKE EP:WINKEL VOL BELEVING

epdorrestijnAl ruim een halve eeuw kan men rekenen op de vakkennis van Dorrestijn Installatieburo, bekend in Breezand en omstreken. Vanaf 13 september prijkt “EP:Dorrestijn” aan de gevel! De winkel is volledig ingericht volgens het allernieuwste winkelconcept van de EP:Formule. Een unieke winkel in Nederland. Naast natuurlijk het specialisme in huishoudelijke apparatuur en consumentenelektronica, brengt EP:Dorrestijn de consument ook een ware winkelbeleving met vele services voor de klant.

Hoge kwaliteitsstandaard
EP:Dorrestijn biedt de consument een hoge kwaliteitsstandaard, professioneel en betrouwbaar advies én de EP:Services. De EP:Ondernemer ondersteunt de klant graag met advies zodat men zodoende de beste keuze maakt. EP:Dorrestijn biedt oplossingen op het gebied van consumentenelektronica en huishoudelijke apparatuur. Het onderscheidende vermogen van de EP:Formule is de helderheid en transparantie van haar keuzes. Hoe kiest men uit 100 TV’s of bijvoorbeeld 50 wasmachines? EP:Dorrestijn maakt het voor de klant een stuk makkelijker door al een keuze te maken. Vanuit de deskundigheid bij EP:Dorrestijn vindt men een uitgebalanceerd assortiment, een heldere prijs en uitstekende service.

Zorgeloos genieten
EP:Dorrestijn staat 24/7 voor zijn klanten klaar. Naast het EP:Winkelassortiment, kan men ook terecht voor alles op het gebied van gas, water, elektra, renovatie en nieuwbouw. Daarnaast bieden ze zelfs zonnepanelen aan die de consument unieke zekerheden geven. EP:Dorrestijn heeft een eigen servicedienst en monteert én installeert de producten. EP:Dorrestijn stopt niet bij bezorgen, dan begint de service pas. Een eigen servicemonteur plaatst het product. Nadat het product is geïnstalleerd, wordt de werking duidelijk gedemonstreerd aan de klant. De installateur gaat pas weg wanneer alles naar wens functioneert. De EP:Bezorgdienst neemt al het verpakkingsmateriaal mee en desgewenst ook het oude product. Op deze manier geniet de klant direct zorgeloos van de aankopen bij EP:Dorrestijn!

Vakkennis en persoonlijke benadering
Het professionele team onderscheidt zich door de persoonlijke benadering en jarenlange vakkennis. De klant staat bij EP:Dorrestijn altijd centraal, ongeacht het tijdstip. Bij een noodgeval op het gebied van gas, water of elektra is EP:Dorrestijn 24/7 bereikbaar! Ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.epdorrestijn.nl.

EP:Dorrestijn | Burg. Lovinkstraat 27 | 1764 GA Breezand | Tel.: 0223-52 18 63 | www.epdorrestijn.nl

EP: die doet het
De formule is sterk, ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden. Met ruim 100 vestigingen is het de bekendste formule van ElectronicPartner. De formule neemt de EP:Ondernemer enerzijds veel zorg uit handen en biedt veel kennis en ervaring. Anderzijds biedt de formule juist ook vrijheid voor de EP:Ondernemer om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen door middel van persoonlijk advies en deskundigheid. Niet voor niets is de slogan ‘EP: die doet het’. Een slogan die zorgt voor een heldere belofte naar de klant.

Noot voor de redactie
Let op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Dorrestijn, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze: ElectronicPartner Nederland B.V..

Ga voor meer informatie naar www.ep.nlwww.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email:mschoonebeek@electronicpartner.nl.

 

CONTACT