09-08-2013

VERNIEUWING EP:TOL

Om up-to-date te blijven past EP:Tol zijn assortiment aan naar de wensen van de consument. Het assortiment inbouw wordt vele malen groter, de luisterruimte wordt voorzien van de nieuwste streaming apparatuur en de winkel wordt compleet omgebouwd. Naast de hoge kwaliteitsstandaard, het professionele en betrouwbare advies én de EP:Services, krijgt u bij EP:Tol een complete beleving. EP:Tol biedt oplossingen op het gebied van consumentenelektronica en huishoudelijke apparatuur.

EP:Tol is deze zomer druk bezig met het opruimen en herindelen van de winkel. Na deze verbouwing heeft EP:Tol voor u een nog groter assortiment en is de winkel voorzien van onder andere de nieuwste streaming apparatuur in de luisterruimte. Bij EP:Tol vindt u altijd de nieuwste modellen van de merken Samsung, Sony, LG, Panasonic, Philips, Miele, Siemens én nog vele andere merken. De EP:Ondernemer ondersteunt u graag met advies om u zodoende de beste keus te laten maken.

eptolEP:Tol heeft een eigen servicedienst en monteert én installeert de producten. De EP:Ondernemer gaat pas bij de klant weg wanneer alles naar wens functioneert. Ga voor meer informatie en alle EP:Services naar www.ep.nl/eptol. Behalve van de aanbiedingen, het complete assortiment en de webhop, kunt u ook via de website www.ep.nl/eptol gebruik maken van de eenvoudige inbouwtool. Deze tool ondersteunt u via een gebruiksvriendelijk menu bij het zoeken naar uw ideale inbouwapparaat.

Let er op dat EP: altijd met een dubbele punt achter EP geschreven moet worden en dat de volgende samenvoeging nooit mag voorkomen: EP:ElectronicPartner. Wanneer er over EP: wordt geschreven in combinatie met een winkel of een zelfstandig naamwoord, dan wordt deze direct na de dubbele punt én met een beginkapitaal geschreven (EP:Winkel, EP:Tol, EP:Ondernemer, EP:Formule, etc.). Wanneer de bedrijfsnaam volledig wordt geschreven, gebeurt dit op de volgende wijze:
ElectronicPartner Nederland B.V.
.

Ga voor meer informatie naar www.ep.nl, www.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email: mschoonebeek@electronicpartner.nl.