14-06-2013

VIRTUAL SHELF BIJ EP:

virtual shelf epDe Virtual Shelf is ontwikkeld om de consument altijd een oplossing te bieden. Het ziet er uit als een grote tablet. Via een gebruiksvriendelijk menu, te bedienen middels het touchscreen, kunt u zoeken naar het gewenste product. Net als op de website EP.nl zijn ook hier de producten in verschillende categorieën onderverdeeld: Beeld en Geluid; Huishoudelijk; Keuken; Persoonlijke Verzorging; Computer en Telefonie én Inbouw. Het is mogelijk een favorietenlijst samen te stellen en deze naar uzelf te mailen, om thuis uw afwegingen te maken. Zo heeft de EP:Ondernemer altijd het juiste product voor u. Uw EP:Winkel heeft door de Virtual Shelf een breed assortiment, zowel in de winkel als ook online.

Consumenten oriënteren zich altijd en overal. Belangrijk is om daar te zijn waar de consument is. EP: zet daarom sterker in op het allereerste contactmoment met het product. Naast de EP:Winkel is er ook de compleet vernieuwde webshop en daarmee is EP: een zogeheten ‘multichannel retailer’. Voor de EP:Ondernemer geldt dat met het winkelassortiment het onderscheidende vermogen wordt waargemaakt. Met de Virtual Shelf ter aanvulling wordt de consument altijd geholpen. Productvarianten die niet in de winkel staan, worden via het beeldscherm getoond.

Ga naar uw EP:Winkel om zelf het gemak van de Virtual Shelf te ervaren.

Ga voor meer informatie naar www.ep.nlwww.electronicpartner.nl of neem direct contact op met Manon Schoonebeek, Communicatie & PR ElectronicPartner, via telefoonnummer: 0347 - 36 44 73 of via email: mschoonebeek@electronicpartner.nl