Aanstelling nieuwe Manager Finance bij ElectronicPartner Nederland

Met ingang van 1 december 2019 is Lilla Leijten aangetreden als Manager Finance bij ElectronicPartner Nederland B.V. Haar werkzaamheden hebben primair betrekking op het ondersteunen van de CFO, invulling geven aan het financiële beleid, procesverbeteringen doorvoeren en leidinggeven aan het Finance team.

ElectronicPartner Nederland B.V. haalt met Lilla Leijten een zeer ervaren Manager Finance binnen. Lilla heeft ruime ervaring in accounting opgedaan bij zowel kleinere Nederlandse online bedrijven als bij grotere multinationals zoals IBM, NewellRubbermaid en AvisBudget. Ook heeft Lilla veel kennis op het gebied van leverancierscondities. Een pluspunt voor een organisatie als ElectronicPartner Nederland B.V.

Tom Rietbergen, CFO bij ElectronicPartner Nederland B.V., is zeer verheugd over het aantreden van Lilla Leijten. “De groei van onze organisatie vereist de versterking van het financiële team met een ervaren Manager Finance. Lilla begrijpt zowel de belangen van onze ondernemers als de belangen van onze inkooporganisatie”, aldus Tom Rietbergen.

Over ElectronicPartner Nederland B.V.

ElectronicPartner Nederland B.V. is de partner voor 400 ondernemers die geloven in synergie tussen gezamenlijke en lokale kennis en ervaring. ElectronicPartner ondersteunt zelfstandige ondernemers die zich bezig houden met de verkoop van producten binnen de markt van consumenten- en huishoudelektronica. Doordat ElectronicPartner markt-, retail- en praktijkkennis bij elkaar brengt, kunnen ondernemers zich maximaal concentreren op hun eigen marktbewerking en klantinteractie. EP: is dé marketingformule van ElectronicPartner. Met bijna 100 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die haar kracht heeft bewezen. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden en biedt de ondernemer juist ook vrijheid om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen.