ElectronicPartner lanceert nieuw bestelportal voor ondernemers

Retailorganisatie ElectronicPartner Nederland is vandaag live gegaan met haar nieuwe bestel- en informatieportal. Dit portal, genaamd InfoNet, is hét platform voor alle EP: franchisenemers en aangesloten elektronicawinkels en webshops. Het nieuwe InfoNet maakt gebruik van moderne technologie en heeft een frisse look & feel en hoge usability.

Met het ‘oude’ InfoNet had ElectronicPartner al een sterke troefkaart in handen. Dit is nu nog verder uitgebouwd. Er kan besteld worden bij het eigen magazijn van ElectronicPartner en bij ca. 100 contractleveranciers. ElectronicPartner biedt haar aangesloten winkels en webshops hiermee keuze uit een assortiment van duizenden items. Daarnaast informeert ElectronicPartner haar klanten uitgebreid over een breed terrein: ontwikkelingen in de markt, aanbiedingen, servicemanagement, condities, formulerichtlijnen, folders en nog veel meer.

Het nieuwe portal heeft een professionaliteitsslag gemaakt naar de wensen en behoeftes van de ElectronicPartner ondernemers. “Eind 2019 lanceerden we een nieuw eCommerce-platform. Nu gaan we live met het nieuwe InfoNet. Deze snelle ontwikkelingen binnen onze organisatie zijn zeer positief en hebben maar één doel: onze ondernemers ondersteunen op alle mogelijke manieren. Vooral in dit coronatijdperk is dit doel belangrijker dan ooit! Wij zijn trots op ons team en danken hen voor hun inspanning.” aldus Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland.

ElectronicPartner Nederland B.V. is de partner voor 400 ondernemers die geloven in synergie tussen gezamenlijke en lokale kennis en ervaring. ElectronicPartner ondersteunt zelfstandige ondernemers die zich bezig houden met de verkoop van producten binnen de markt van consumenten- en huishoudelektronica. Doordat ElectronicPartner markt-, retail- en praktijkkennis bij elkaar brengt, kunnen ondernemers zich maximaal concentreren op hun eigen marktbewerking en klantinteractie. EP: is dé marketingformule van ElectronicPartner. Met bijna 100 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die haar kracht heeft bewezen. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden en biedt de ondernemer juist ook vrijheid om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen.