EP: komt in actie voor lokale goede doelen

EP:, de bekende marketingformule van elektronicagigant ElectronicPartner, luidt 2020 in als hoofdsponsor van de Nederlandse stichting Care4More. Sinds 2014 zet deze stichting zich in voor kansarme kinderen door goede doelen in het buitenland te ondersteunen: van educatie tot operatie. De volgende missie van Care4More, Mission PanAmerica, start in april. EP: levert voor deze missie een volledige bijdrage aan de bouw van een nieuw klaslokaal in Cochabamba (Bolivia) en een gedeelde bijdrage aan overige projecten.

Care4More steunt tijdens Mission PanAmerica diverse kleine, lokale goede doelen in Zuid-Amerika die zijn opgericht door Nederlandse initiatiefnemers. “Het doel van onze stichting is korte en concrete projecten oppakken om iets terug te doen voor de samenleving. Niet vanuit een grote organisatie, maar wel met dezelfde impact voor een individu. Tijdens deze missie hopen we zo’n 5000 kinderen te helpen. We zijn daarom ontzettend blij met de donatie en ondersteuning van EP: en haar EP:Ondernemers.”, aldus Michael de Groot, oprichter van Care4More.

“We show you where your money goes.”, deze transparantie biedt Care4More aan haar donateurs. Dit aspect sprak Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland, aan. “Betrouwbaarheid is voor EP: een belangrijke kernwaarde en dit zien wij ook graag terug in onze samenwerkingen. Trots op deze samenwerking zijn we dus zeker! We streven er allemaal naar om de wereld een stukje beter te maken. Doordat Care4More zich focust op lokale, kleinschalige en tastbare projecten kunnen we ook echt zien waar onze donatie terechtkomt.”

Over ElectronicPartner Nederland B.V.

ElectronicPartner Nederland B.V. is de partner voor 400 ondernemers die geloven in synergie tussen gezamenlijke en lokale kennis en ervaring. ElectronicPartner ondersteunt zelfstandige ondernemers die zich bezig houden met de verkoop van producten binnen de markt van consumenten- en huishoudelektronica. Doordat ElectronicPartner markt-, retail- en praktijkkennis bij elkaar brengt, kunnen ondernemers zich maximaal concentreren op hun eigen marktbewerking en klantinteractie. EP: is dé marketingformule van ElectronicPartner. Met bijna 100 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die haar kracht heeft bewezen. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden en biedt de ondernemer juist ook vrijheid om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen.