Marketingformule EP: bewijst het weer: eCommerce en franchise gaan hand in hand!

EP:, de bekende marketingformule van het van oorsprong Duitse ElectronicPartner, lanceerde afgelopen week haar vernieuwde webshop EP.nl Hiermee beschikt EP: over een volwaardige omnichannel retailoplossing waarmee het bedrijf haar rol als één van de toonaangevende spelers binnen de markt van consumentenelektronica verder versterkt.

In 2010 lanceerde ElectronicPartner als eerste inkooporganisatie in Nederland een eCommerce platform voor haar bijna 100 lokale EP:Ondernemers om de kracht van deze ondernemers ten volle te benutten. De nieuwe ontwikkelingen binnen de eCommerce sector volgen elkaar razendsnel op en snelle levering is een essentieel onderdeel van de customer journey. De vernieuwde webshop biedt vanaf nu 24-uurs levering aan doordat ElectronicPartner zijn supply chain heeft aangepast en een koppeling maakt met de actuele voorraadstanden van de lokale winkels. De betrokkenheid van de EP:Ondernemer binnen de online webshop groeit hierdoor nog meer.

Het complete platform heeft een professionaliteitsslag gemaakt naar de behoeftes van de moderne consument. De klant blijft uiteraard altijd verzekerd van het lokale vakmanschap van de EP:Ondernemer. “De doorontwikkeling van ons eCommerce platform hebben wij gerealiseerd voor onze ondernemers. We willen hun onderscheidend vermogen versterken en daarnaast onze concurrentiepositie in deze competitieve markt verstevigen. De consument staat uiteraard altijd centraal binnen het bestelproces op EP.nl. Het nieuwe platform biedt namelijk meer keuzevrijheid op het gebied van leveren. Buiten een breed assortiment, hebben we onze extra services nu ook uitgebreid.” aldus Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland.

Over ElectronicPartner Nederland B.V.

ElectronicPartner Nederland B.V. is de partner voor 400 ondernemers die geloven in synergie tussen gezamenlijke en lokale kennis en ervaring. ElectronicPartner ondersteunt zelfstandige ondernemers die zich bezig houden met de verkoop van producten binnen de markt van consumenten- en huishoudelektronica. Doordat ElectronicPartner markt-, retail- en praktijkkennis bij elkaar brengt, kunnen ondernemers zich maximaal concentreren op hun eigen marktbewerking en klantinteractie. EP: is dé marketingformule van ElectronicPartner. Met bijna 100 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die haar kracht heeft bewezen. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden en biedt de ondernemer juist ook vrijheid om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen.