Customer Care medewerker (m/v)

ElectronicPartner Nederland B.V. is onderdeel van de internationale elektronicagigant ElectronicPartner -met hoofdkantoor Düsseldorf- en is een toonaangevende organisatie voor de consumenten- en huishoudelektronicabranche. In Nederland mag ElectronicPartner zich met ruim 400 aangesloten winkels een grote franchise- en inkooporganisatie noemen.  Deze winkels worden door ElectronicPartner professioneel ondersteund op de verschillende aspecten van ondernemerschap, zodat de zelfstandige ondernemers het beste uit hun winkel(s) kunnen halen. 

 

Wil jij een belangrijke bijdrage leveren om onze ondernemers in hun kracht te zetten? Wil jij de spin-in-het-web zijn voor ondernemers én consumenten, zowel in klantcontact alsook achter de schermen? Wil je meehelpen om deze dienstverlening verder te verbeteren? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

Wij zijn op korte termijn op zoek naar een enthousiaste, klantgerichte en communicatief vaardige 

 

Customer care medewerker (m/v) (40 uur per week)

 

De functie

Als Customer care medewerker ben je hét aanspreekpunt voor onze aangesloten ondernemers én consumenten. Je helpt ondernemers en consumenten verder met vragen over o.a. hun bestellingen, geeft adviezen over onze producten en diensten en verwerkt informatie in diverse systemen. 

Onze aangesloten ondernemers worden door EP: met diverse diensten ondersteund. Als Customer care medewerker lever je support en backoffice werkzaamheden, zodat de bedrijfsvoering van deze ondernemers optimaal verloopt.

Daarnaast ben je ambassadeur van onze website www.ep.nl. EP: heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Een consument koopt niet alleen een product op EP.nl, maar kan bij ons ook terecht voor aanvullende diensten, verzorgd door een lokale EP: winkel. Denk hierbij aan diverse services, zoals bezorgen, installeren en repareren. Als Customer care medewerker ondersteun en begeleid je deze processen.

 

Je bent graag de spin-in-het-web en houdt van afwisseling. Als Customer care medewerker ben je daarom van vele markten thuis. Zo weet je goed overzicht te houden over de verschillende processen die lopen en weet je prioriteiten te stellen, ben je administratief goed onderlegd, pro actief en denk je vooruit. Daarnaast kun je goed communiceren en ben je in staat adviezen te geven over onze producten en diensten. 

Meedenken en verbeteringen aandragen wordt zeer op prijs gesteld, aangezien onze organisatie continue in ontwikkeling is. Hierbij zijn kwaliteiten als flexibiliteit, pro activiteit en kunnen inspelen op veranderingen onmisbaar.

 

Je werkt nauw samen met drie andere Customer care medewerkers en zes collega’s van de Buitendienst en de Zakelijke markt, die samen onderdeel uitmaken van het Team PartnerServices. Daarnaast onderhoud je tevens relaties met o.a. aangesloten ondernemers en leveranciers. Je legt verantwoording af aan het afdelingshoofd PartnerServices.

  

Wij vragen

  • MBO/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur enkele jaren relevante werkervaring
  • Ervaring met franchisenemers/ondernemers is een pré
  • Kennis van SAP is een pré
  • Een zelf startende, initiatiefrijke persoonlijkheid die tevens sterk is in het samenwerken met verschillende partijen
  • Klant- en oplossingsgericht
  • Administratief onderlegd, systematisch kunnen werken en cijfermatig inzicht
  • Uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift

  

Wij bieden

  • Uitdagende functie in een dynamische en interessante werkomgeving 
  • Goede arbeidsvoorwaarden en aantrekkelijke kortingen op ons assortiment
  • Ruimte voor initiatieven en om de functie verder vorm te geven
  • Enthousiaste collega's en een informele werksfeer

 

Solliciteren

Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV in een pdf-bestand z.s.m. naar Electronicpartner, t.a.v. Anneke Keuning , HR adviseur via e-mail

Voor informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Olaf Huizer, coördinator PartnerServices: 0347-364485.  Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Anneke Keuning op 0347-364431.