Medewerker Financiële Administratie (m/v) (32 tot 40 uur per week)

ElectronicPartner Nederland B.V. is onderdeel van de internationale elektronicagigant ElectronicPartner -met hoofdkantoor Düsseldorf- en is een toonaangevende organisatie voor de consumenten- en huishoud elektronicabranche. In Nederland mag ElectronicPartner zich met 400 aangesloten winkels een grote franchiseorganisatie noemen.  Deze winkels worden door ElectronicPartner professioneel ondersteund op de verschillende aspecten van ondernemerschap, zodat de ondernemers het beste uit hun winkel(s) kunnen halen.

Medewerker Financiële Administratie (m/v) (32 tot 40 uur per week)

Als medewerker Financiële Administratie lever je een belangrijke bijdrage in de diverse financiële stromen binnen ElectronicPartner Nederland B.V.. Zo codeer en boek je inkoopkostenfacturen en goederenfacturen, boek je bankafschriften in en zorg je voor creditering van vergoedingen aan afnemers. Dit alles door een juiste, tijdige en volledige verwerking hiervan in onze systemen. Je verstrekt periodiek overzichten en rapportages, waaronder de dagrapportage. Daarnaast verzorg je diverse belastingaangiftes, ondersteun je bij debiteurenbewaking en voer je controles uit op grootboekrekeningen en diverse andere financiële stromen.

Indien nodig ondersteun je bij het boeken van facturen in het systeem van de CentraleBetalingsRegeling (CBR) en/of onderhoud je crediteurengegevens in het boekhoudsysteem.
 
Door jouw ervaring en inzicht ben je in staat om financiële en administratieve processen te verbeteren en werk je mee in de doorvoering hiervan in onze systemen.
 
Je werkt nauw samen met vier collega’s van team Finance en verder met andere collega’s  van team Merchandise, Partnerservices en Operations. Daarnaast onderhoud je tevens relaties met aangesloten ondernemers en leveranciers. Je legt verantwoording af aan de manager Finance.

Wij vragen

  • MBO 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur de opleiding Bedrijfsadministrateur
  • Relevante financieel administratieve opleiding
  • Relevante werkervaring in de branche of in een vergelijkbare functie is een pré
  • Aantoonbare kennis van MS Office (Excel en Word)
  • Kennis van boekhoudsysteem, bij voorkeur SAP
  • Accuraatheid, integriteit en collegialiteit
  • Een klantgerichte persoonlijkheid met uitstekende communicatieve vaardigheden
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken
  • Initiatief en de wil om jezelf en de organisatie te verbeteren
  • Kennis van de Duitse taal is een pré


Wij bieden

  • Zelfstandige functie in een dynamische en interessante werkomgeving 
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden
  • Aantrekkelijke kortingen op ons assortiment
  • Ruimte om je vakinhoudelijk verder te ontwikkelen
  • 27 vakantiedagen en mogelijkheid tot kopen van (extra) ATV-dagen
  • Flexibele werktijden en thuiswerken behoren tot de mogelijkheden
  • Enthousiaste collega's en een informele werksfeer


Solliciteren
Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV in een pdf-bestand uiterlijk 6 oktober a.s. naar ElectronicPartner Nederland B.V., t.a.v. Anneke Keuning , HR adviseur via e-mail.
Voor informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Tom Rietbergen, CFO: 0347-364497. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Anneke Keuning op 0347-364431.